Մխիթար Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Մասնակիցներ`2-րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ, ուսուցիչներ:
Ժամանակահատվածը՝ Նոյեմբերի 1-19/ Ներառված է նաև << Թթուդրիկ>> նախագիծը/
Խնդիրներ․
- հարցազրույց վարելու կարողության զարգացում
- բանավոր խոսքի զարգացում
- սեփական կարծիքը արտահայտելու կարողության զարգացում
- մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- բնագիտական, տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
Նախագծի իրականացման ընթացքը․
Մայրենի- հարցազրույց վերցնել, նյութեր պատրաստել հետևյալ թեմաներով․
- Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին:
- Իմ կրթահամալիրը:
- Ինչպես որոշեցի Սեբաստացի դառնալ:
- Շնորհավորանքներ:
- Քանի՞ Սեբաստացի կա իմ ընտանիքում:
- Ինչպիսի՞ն է սեբաստացի ուսուցիչը:
Սոցհարցման ընթացքում զարգանում է սովորողների ոչ միայն բանավոր խոսքը, այլև
մաթեմատիկական հմտությունները․
- Հաշվել, թե յուրաքանչյուր ընտանիքում քանի սեբաստացի կա:
- Որ սեբաստացին, որ թվականին է ծնվել:
- Որոշել, թե դասարանում ով է ամենամեծ /ամենափոքր/ սեբաստացին։
Գրանցել դասարանի ապագա սեբաստացիներին ՝քույրերին և եղբայրներին, ովքեր դեռ կրթահամալիրի սան չեն։
Ստացված նյութերը կտեղադրվեն մեր բլոգում և ենթակայում: